Slaaptraining

Slaaptraining Uitgeslapen werkt beter!

Je wordt regelmatig wakker met het gevoel dat je nog uren zou kunnen slapen om echt fit te zijn.  Of je gaat regelmatig op tijd naar bed, maar ligt nog uren te malen voor je in slaap valt. Intussen maak je je er druk over dat je morgen niet fit genoeg bent voor je werk. Niet optimaal gaat presteren. Je wordt er soms wanhopig van.

Of je merkt dat je meer fouten begint te maken, omdat je er niet met je hoofd bij bent. En steeds humeuriger reageert op je collega’s. Het gebrek aan overzicht geeft je stress.

Je hebt er een lief ding voor over om..

  • als een roos te kunnen slapen en lekker fit aan de dag te beginnen
  • weer eens het gevoel te hebben de hele wereld aan te kunnen
  • te kunnen stoppen met piekeren
  • je te kunnen focussen op je werk
  • efficiënt te werken aan je doelen

“Ik voel me soms net een zombie als weer een paar nachten slecht geslapen heb. Alsof ik er helemaal niet echt bij ben.”

Een op de 6 werkende Nederlanders ervaart slaapproblemen. De belangrijkste reden is dat ze het werk niet goed kunnen loslaten. Vooral mensen met een mentaal beroep hebben hier last van. Daarnaast hebben ze ook vaak het gevoel te veel hooi op hun vork te hebben.

Daar hebben we allemaal wel eens last van. Maar als het ten koste gaat van je slaap loop je kans jezelf steeds verder te ondermijnen. Gelukkig is er goed nieuws: Slapen kun je leren!

Als je uit die negatieve vicieuze cirkel wilt stappen en wilt investeren in je gezondheid en welbevinden, dan is de individuele training Uitgeslapen werkt beter! wellicht iets voor jou.

“Ik kom er na het lezen van zo’n bladzijde achter dat ik helemaal niet opgenomen heb.”

Resultaat slaaptraining

Na deze training

  • Slaap je allereerst veel beter
  • Voel je je gezonder en vitaler
  • Kun je beter relativeren
  • Heb je meer focus en kun je beter je eigen doelen nastreven
  • Is je concentratievermogen toegenomen
  • Is je humeur verbeterd en heb je een blijer gevoel

Slaaptraining praktisch

De training bestaat uit 7 gesprekken van ca. 1,5 uur. We starten en sluiten af met een vragenlijst, zodat we goed kunnen zien hoezeer je vooruit gegaan bent. Na de training heb je instrumenten in handen om zelfstandig verder te gaan met het verbeteren van je slaap.

Bel(06-15406851) of mail (mail@mayschoeber.nl) voor meer informatie.

Share